شناسهٔ خبر: 172797 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی مشکلات حوزه اراضی شهرستان‌ اصفهان با حضور نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن

گزارش تصویری مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در جلسه‌ای که به حضور نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد، مشکلات حوزه اراضی شهرستان اصفهان بررسی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به لزوم بررسی و پیگیری مباحث پیرامون حوزه اراضی شهرستان‌های شرق اصفهان نشستی با نماینده مردم شریف شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
 
وی افزود: در این نشست ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های شرق اصفهان، جهت رفع موانع، راهکارهایی مرتبط با حوزه‌های کاری مختلف این اداره کل ارائه شد و جهت پیگیری‌های آتی مواردی نیز به تصویب و امضای حاضرین رسید.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: با توجه به مسائل و مشکلات موجود در حوزه اراضی از جمله تامین زمین برای اجرای قانون جهش تولید مسکن، واگذاری اراضی برای تامین خدمات در چارچوب قوانین و مقررات و... در تلاش هستیم سیر مراحل اداری را کوتاه‌تر کنیم و با ریشه یابی موانع و رفع آن بتوان با سرعت و سهولت بیشتری مسائل و مشکلات را مرتفع کرد.

وی ادامه داد: مبحث اراضی کارگاهی و کارگاه‌های مزاحم شهری در کوهپایه و محمد آباد جرقویه از جمله مباحثی بود که ضمن بررسی در خصوص آن با حضور نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن تصمیم‌گیری شد.
 
قاری‌قرآن بیان کرد: با توجه به اهمیت سرعت‌بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، موضوع آماده‌سازی اراضی طرح در این شهرستان که شهرداری مجری طرح آماده‌سازی است مطرح و بررسی شد.